Juleskum 2018: Kola

I år kommer Cloetta återigen med en ny julig smak på sina populära skumtomtar, som den här gången får en smak av hembakad kola. Det låter riktigt smaskigt tycker jag, eller vad säger ni? Jag ser fram emot att få provsmaka om några månader! Undrar om de kommer likna knäcktomtarna från 2013 i smaken, de smakade lite kola-aktigt...