Jag har suttit och funderat på när vissa saker inföll för första gången för säsongen förra året för att veta på ett ungefär när jag kan förvänta mig att de faller in i år, och detta är vad jag kom fram till:

  • Blogginlägg: 2 augusti
  • Julmust: 28 september
  • Jultidning: 7 oktober
  • Pepparkaka: 16 oktober
  • Julklappsinslagning: 22 oktober
  • Julmarknad: 1 november
  • Snö: 6 november
  • Julbak: 20 november
  • Julfilm: 27 november
  • Julmat: 9 december

Nu sitter jag och längtar efter att allt ska inträffa igen, för första gången för i år (förutom första punkten då). Just nu längtar jag lite extra efter julmusten och en mysig tidning.

Vad längtar du efter inför julsäsongen 2015?